Winterdrops, paylasim icin tesekkürler. Daha video'nun tamamini izlemedim sadece ilk üc karsilastirma icin yazayim Izledikce yazarim.
Ilk karsilastirma da lastik'in ne kadar havaya kalktiginin cok fazla önemi yok. Önemli olan body-roll. Manipüle edilmis bu video'da diger 3 aracin ön lastik acilarina bakarsan Prado'ya göre sola daha fazla kirildigini göreceksin ki bu sag lastigin zemin ile temasi aninda aracin yükselme acisini arttiracak bir detay...
Ikinci karsilastirma cok önemli bir done degil bence. Zaten Mitsubishi disinda da birbirbirilerine cok yakin degerler.
Slalom testine gelince... Neden Prado slaloma girmis sekilde video basliyor? Cünkü Prado'nun ilk kukaya olan mesafesi digerlerine göre düsük tutulmus. Buda aracin yapmis oldugu aciyi düsürüyor.
Izledikce yaziyorum
Not: Land Cruiser piyasada satilan en iyi arazi araclarindan bir tanesi. Neden bu tip manipülasyonlara ihtiyac duyuyorlar anlamiyorum.