Audi A3 Ambition S Tronic Kutu Aman İşte Perde Açılışı :)

Ankara'nın yağmurları bitecek gibi değil. Ben de size mecburen evin garajından sesleniyorum
Evet.. O muydu, bu muydu, armudun sapı, üzümün çöpü derken, kendimi en sonunda dört halkalı direksiyonun başında buldum. Aracımız yeni nesil 8v kasa Audi A3 1.6 TDI Ambition S-Tronic.. Bir önceki kasayla özellikle tasarım anlamında bir çok farklılık mevcut. Araç ayrıca 90 kilo daha hafif. İçerde sunduğu iç mekan hacmi sınıfındaki diğer araçlarla (BMW 1, Mercedes A, kısmen Volvo V40) ile kıyaslandığında fazlasıyla yeterli. Malzeme ve işçilik kalitesi gerçekten premium hissiyatı vermekte.
Aracın 5 farklı sürüş modu mevcut. Şehiriçi kullanımda genellikle "Auto" modunu kullanırken, Dynamic modda aracın direksiyonu hemen ağırlaşıyor, şanzıman değişimleri geç ve devirli meydana geliyor. Diğer modlar ise individual, comfort ve Eco..
Sürüş dinamiği gerçekten üst düzeyde. 280 Nm Tork yola çok iyi aktarılıyor. 7 ileri şanzımanla uyum çok başarılı. F1 kullanıma geçip, sürüş modunu Dynamic'e alıp bir de ESP'yi kapatırsanız iste o zaman aracın keyfine diyecek olmuyor
ESP'yi iptal etme imkanıyla Audi güzel bir serbestlik tanımış. Abartmadığınız takdirde ESP devreye girmiyor.
Resimlere geçelim



Yeni nesil tasarım diline A3 de ayak uydurmuş. Far ve stop grubu biraz daha geniş ve ince. Bu şekilde model biraz daha premium, biraz daha heybetli bir görünüme kavuşmuş


MMI radyo ve müzik sistemi. Araç çalıştığında otomatik olarak yuvasından çıkıyor, stop ettiğinde de otomatik olarak tekrar giriyor. İstenirse sürüş esnasında da konsoldaki düğmeyle yuvasına girebilir

Orta konsol oldukça sade. Hemen herşey vitesin arkasında konumlanan kumanda birimiyle kontrol edilebiliyor

Diğer resimler..





Evet.. O muydu, bu muydu, armudun sapı, üzümün çöpü derken, kendimi en sonunda dört halkalı direksiyonun başında buldum. Aracımız yeni nesil 8v kasa Audi A3 1.6 TDI Ambition S-Tronic.. Bir önceki kasayla özellikle tasarım anlamında bir çok farklılık mevcut. Araç ayrıca 90 kilo daha hafif. İçerde sunduğu iç mekan hacmi sınıfındaki diğer araçlarla (BMW 1, Mercedes A, kısmen Volvo V40) ile kıyaslandığında fazlasıyla yeterli. Malzeme ve işçilik kalitesi gerçekten premium hissiyatı vermekte.
Aracın 5 farklı sürüş modu mevcut. Şehiriçi kullanımda genellikle "Auto" modunu kullanırken, Dynamic modda aracın direksiyonu hemen ağırlaşıyor, şanzıman değişimleri geç ve devirli meydana geliyor. Diğer modlar ise individual, comfort ve Eco..
Sürüş dinamiği gerçekten üst düzeyde. 280 Nm Tork yola çok iyi aktarılıyor. 7 ileri şanzımanla uyum çok başarılı. F1 kullanıma geçip, sürüş modunu Dynamic'e alıp bir de ESP'yi kapatırsanız iste o zaman aracın keyfine diyecek olmuyor

Resimlere geçelim




Yeni nesil tasarım diline A3 de ayak uydurmuş. Far ve stop grubu biraz daha geniş ve ince. Bu şekilde model biraz daha premium, biraz daha heybetli bir görünüme kavuşmuş


MMI radyo ve müzik sistemi. Araç çalıştığında otomatik olarak yuvasından çıkıyor, stop ettiğinde de otomatik olarak tekrar giriyor. İstenirse sürüş esnasında da konsoldaki düğmeyle yuvasına girebilir

Orta konsol oldukça sade. Hemen herşey vitesin arkasında konumlanan kumanda birimiyle kontrol edilebiliyor

Diğer resimler..



