10. sayfa (Toplam 12 sayfa)

Re: BMW 3.20i Perde Açılışı

MesajGönderilme zamanı: 07 Nis 2015, 18:27
SeRxx
Baran kazasız belasız kullanman dileğiyle :champ: Favorilerimdendir kendileri :thumbup:

Re: BMW 3.20i Perde Açılışı

MesajGönderilme zamanı: 07 Nis 2015, 19:39
Bg17
Mercedes a sinifi araclara bakildiginda ben iyi alternatifin Golf oldugunu dusunuyorum. TAbi dogus un sacmaliklarini dikkate almayip araba olarak kiyaslarsak....

Re: BMW 3.20i Perde Açılışı

MesajGönderilme zamanı: 07 Nis 2015, 19:55
Baran
Benim kadar otomobil ayirt etmeyen adam yoktu heralde,Duster aldigimda bile cocuk gibi heyecanlanmistim.Bana her marka bisey hissettiriyor ama nedense tek sevemedigim hicbisey hissetmedigim marka VW.Ustune Dogus otonun kendini begenmis satis politikasiyla sacma sapan fiyat listeleri eklenince bedava olsa almayacagim bir marka.VW bana Omegayi animsatiyor hernedense.

Serxx sagol kardesim :champ:

Re: BMW 3.20i Perde Açılışı

MesajGönderilme zamanı: 07 Nis 2015, 20:17
scudetto
Clk yazdı:
OnatOzer yazdı: A ve CLA serileri için ise ben bile diyecek kelime bile bulamıyorum. :( :?


Onat, senin yazmis oldugun cümle altinda sana ve diger A serisi yorumcularina da bu soruyu yöneltmis olayim. A serisini bu Kadar kötü yapan ne?

Mart ayinda Abu Dhabi'de yapmis oldugum 2 haftalik tatil sirasinda kendime A250 AMG paket bir arac kiraladim. Bu benim 3. kez A serisi kullanisim oldu. Bence arac 2lt Motor, 211 PS güc, 6,5 sn 0-100 hizlanma ve 250 Km maksimum sürat ile arac performans olarak yeterli. 140 Km/Saat sürata kadar konfor ve aracin iceri aldigi rüzgar ve asfalt sesi cok düsük seviyede ve basarili. Ayni gün icerisinde Abu Dhabi'den Liwa cölünde ki Qasr Al Sarab oteline gidip döndüm toplamda 500 Km civari bir yol. Ben bu aracin bu kadar yerden yere vurulmasini anlayamiyorum. Sonucta bu arac bir hatchback. Bu fiyata ne bekleniyor ki?

Resim

Konsolda kullanilan malzemelerin kalitesi bence gayet yeterli. Yöneltilebilecek elestiriler kapi iclerinde kullanilan malzeme kalitesi, biraz sert kacan süspansiyon ayari, Memory paket olmayinca kapi ic dösemesinin ortasinda hiyar gibi kalan bos plastik parca, bir sekilde yavas calisan acilir tavan ve her Mercedes'te olan sanzimanin yavas reaksiyonlari.

A serisini dizayn olarak sevmiyorum. Sanki votkayi cok kacirmis Rus gibi bakiyor. Ama ben genel ve teknik anlamda elestirilerin kaynagini anlayamiyorum. Tipi mi? Teknik özellikleri mi? Kalitesi mi? Kalite ise yanlis nerede? v.s.


Abi A250 AMG kiralamışsın o tabi iyidir. :D

Görüntüyü görüntü yapan A serisi için AMG pakettir. Mercedes'te çok farkediyor fakat BMW de M paket olmaması o kadar da fark yaratmıyor. Bu yorumlar tamamen benim göz zevkimdendir bu arada.

Resim

Resim

Yine de yeni A serisinin Golf, A3 ve 1 serisinden daha düzgün ve yakışıklı olduğunu söyleyebilirim, A serisini kendi içinde kıyaslıyorum. Dashboard'daki ekran olsun kelebek style kliması ve itici sadelik (sadeliği severim ama bu garip geliyor gözüme) ve kullandığım aracın 1.5 dizel olması beni soğutmuş da olabilir araçtan. Füme/kırmızı renk amg paket + ince uzun tellerden oluşan jant kombinasyonuyla baya beğendiğimi söyleyebilirim.

2000 senesinde sıfır 3.18i almıştık siyah renk. O aracı hala unutamam en beğendiğim kasadır zaten. Uzun yıllar mercedes kullandıktan sonra radikal bir kararla babam Golf 7'ye döndü. :D 2 sene kullandıktan sonra yine radikal bir kararla Audi A3 Sedan aldı ki kendisi için Audi bir ilk.
İç mekanda Audi ve VW'yi çok beğenirim görsel olarak. Kadran güzelliği, ibreler olsun yazı fontları olsun BMW ve Mercedes'in üstüne koyarım Audi'yi. A3 Sedan hiç tat vermiyor, şekli de eh işte dedirtecek cinsten..

Neyse daldan dala atladım. Haftaya 3 serisi kiraladım. İlk defa soldan akan bir trafikte kullanacağım, araçla toplamda 6 saatlik bir yolculuk olacak. Seçtiğim rota da dediklerine göre doğa güzellikleri bakımından iyiymiş. Yola ve sağdan direksiyona alıştıktan sonra biraz zorlarım aracı. :D

Re: BMW 3.20i Perde Açılışı

MesajGönderilme zamanı: 11 May 2015, 12:24
kremlin
merhaba, hayırlı olsun. şu anki 3 çok güzel bir kasa, tabi sıfır alacak olunca insan bazen hızlıca eskimesin, olabildiğince güncel kalsın diye son çıkana da biraz sempatik bakıyor, bmw nin bu kasasını çok çok sevmeme, ve tarzıma yakın bulmama rağmen sıfır alsam mercedes c de ilgimi çekebilirdi.
bmw mercedeste artık sulandırıldığını düşündüğüm olay ise m ve amg paket meselesi. 170 bg in sportif durması makul, ama 3.16 yarış mavisi renk, spoiler, her yerden hava girişleri ama 136 bg, yani renault 1.5 dci selektör atsa sonuç ne meçhul, m paketten çok daha az meblaya yakıt ve performans 2 si birden daha avantajlı 3.20 ed farkını vermeyip m paket alanları gerçekten anlamıyorum, amg de aynen, 200 bluetech 0-100 10 sn olan aracın tamponda bile hava girişi olsun diye fazladan nerdeyse 3te 1 para ödeniyor.
sormak istediğim acaba bayiler % nasıl bi indirimde bulunabiliyor, liste fiyatlarından oldukça yardımcı olabildiklerini duydum bazı dönemlerde.

Re: BMW 3.20i Perde Açılışı

MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015, 21:50
Baran
Ben SLK200 haric tüm araclarimi sifir aldim,oldukca yardimci olacaklari tek durum 1 sene öncesinden kalmis eski modelleri araclar olur.Veya yeni kasasi gelecek olan araclar icin indirim yaparlar bunu Audi BMW ve Mercedes icin konusuyorum.Ben tanidik soktum araya Kosiflerde daha dogrusu tanidikta sokmadim Showroom muduru cok yakin arkadasimdi iyi bir indirim aldim diyelim.Normal sartlarda yaptiklari indirimler komik.Hali hazirda luks segmentte catir catir peynir ekmek gibi sattiklari araclarda indirim yapmamalarida normal.

Re: BMW 3.20i Perde Açılışı

MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015, 23:46
MertYe
Ben BMW 2.20d için Ağustos ayında fiyat almıştım. 210 bin liralık araçları 160 bin lira gibi fiyatlara çekiyordu satış danışmanları. Bunun sebebinin birazda BMW'nin 4.20d araçlarının olduğunu düşünüyorum. 2.20d çok güzel bir araç olmasına rağmen içine bindiğiniz zaman biraz küçük bir araç. Heleki 4.20d gibi gir araçla kıyasladığınız zaman. Getirilen 2 serileri genel olarak M paket ve Harman Kardon ses sistemi ile getirilmiş olduğu için fiyatlar fazlaca şişti ve insanlar daha çok 4 serilerine yöneldi diye düşünüyorum.

Sonuç olarak 150 küsür bin lira liste fiyatı olan bir araca 60 bin liralık aksesuar almanın doğruluğu ve yanlışlığı benim görüşüm tartışmaya açık bir konudur ve kendi açımdan o kadar opsiyon ödenmesini doğru bulmuyorum o fiyat aralığındaki bir araç için. Baran'ın da bahsettiği gibi indirimler genel olarak 1 sene öncesine ait modeller için biraz daha fazla oluyor. 2011 yılının Şubat ayında A6 kasa değiştiği dönemde önceki kasa için 2000cc dizel motorda 48 bin euroya kadar fiyat verdiklerini hatırlıyorum. Şu an sıfırının başlangıç fiyatı 80 bin euro liste fiyatına sahip ki sıfır opsiyon olan araçlardan bahsediyorum.

Benim şahsi görüşüm iyi bir indirim almak için en iyi dönem Şubat ve Mart ayları önceki yıla ait modellerde modele bağlı olarak ciddi indirimler yapılıyor. Tabi ellerinde kalmış olan modeller için geçerli bu söylediklerim. Kasım ayı gibi yavaş yavaş indirim oranları artmaya başlıyor.

Son bir örnekle yazıyı noktalamak istiyorum. 3.20i perde açılışı konusundan biraz fazlaca saptık sanırım ama. Kosifler oto 2014 Haziran ayında ellerinde kalmış olan 2013 model M6 Grancoupe araç için o zamanki euro kuruyla opsiyonlarla beraber yaklaşık 1.1 milyon lira eden bir aracı 730 bin lira gibi bir fiyata veriyorlardı. Tabi bu tip indirimler bu tip uç nokta araçlar için artık son olarak yapılıyor diye düşünüyorum. Zaten çok satan A3'ler, 3 serileri, C serisi gibi araçlara bu tip indirimler almak imkansız ötesidir.

3.20i tekrardan hayırlı olsun. :champ:

Edit: 1.1 milyon lira eden opsiyon kısmı biraz yanlış anlaşılmaya açık olmuş. Opsiyonlar dahil 1.1 milyon lira olan bir araç olarak düzeltiyorum.

Re: BMW 3.20i Perde Açılışı

MesajGönderilme zamanı: 26 Haz 2015, 01:15
kremlin
incelemede 3.16 ile 3.20 ied arasında kaldığınızı belirtmişsiniz, performans ve keyif açısından farkı ciddi midir? aynı motor oldukları için, turboları da aynı fark sadece yazılım diyenler de var, fakat bu bana da mantıksız geliyor. ama chip ile iki versiyonun da maximumu 210 bg miş, chip tavsiye eder misiniz?
bunu aslında performans isteyenlerin pek de sempatik bakmadığı 1500 3 silindir yeni motoru için soruyorum, bunları 3.18 olarak getireceklerimiş makyajda ve 136 bg. aynı zamanda 4.18 gc de gelecekmiş, bu durumda da 4 mü, yoksa 170 bg lik motor mu arasında kalıyor insan, kızıp mercedese gidesi geliyor :) gerçekten de artık tüm araçların turbodan beygir çıkarttığı bir dönem 136 biraz komik kalıyor sanki bu boyuttaki kasalarda