TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Baran » 03 Eki 2015, 14:18

Senna Formula 1'in gercekten tehlikeli olduğu aracların fazla guclu olup herhangi bir destek sistemi barındırmadıgı donemlerde yarıştı.F1 aracını oversteer understeer halde kullanabilen bir pilottu.O aracı yagmurda normaldende hızlı kullanabilmesi inanılmazdı.Senna herzaman F1 politikalarına karşı tutum sergilediği için bir dönem aracına suikast yapıldıgı bile konuşuldu ki buna pek inanmıyorum.Sennanın cok fazla basarısının olmamasının sebebi cok risk alarak gercekten aracı limitlerinde kullanıyor oluşudur.Shumi ise F1 camiasına istediğini veren duruma ayak uyduran iyi bir pilottu.

Rallidede durum aynı aslında ki favori pilotum kucukluğumden beri idolüm Colin Mcrae hep en cok risk alan pilottur ve hep etap rekorlarını kırmıştır.Risk aldıkları içinde en cok kaza yapan ve yarış bitiremeyen pilotta kendisidir.Tüm bunları gectim Senna ve Colin gercek hayattada cok alcak gönüllü ve yardımsever sıcak kanlı insanlardı bu yuzden ikisinide herzaman cok sevmişimdir.Bende ralli yaptıgımda cok risk alıyorum patlamadıgım yada aracı kırmadıgım zaman en iyi 2 yada 3. Dereceyi yapıyorum ama cogunlukla ya arabayı kırıyorum yada kaza yapıyorum :)
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Tgm » 03 Eki 2015, 16:22

Schumacher de aslında kendi kabul ettirme yıllarında risk alıyordu, zorluyordu. Mesela 1997'de tehlikeli araç kullanmaktan ihraç edildi. Ama senin de dediğin gibi tabir-i caizse senna gibi "asi" değildi. Otoriteye başkaldırmamıştı. Adam Alman sonuçta. Ne olursa olsun adamda belli bir disiplin ve monotonluk var :)

Ralli'yi çok yakından takip etmedim hiçbir zaman. Ama Marcus Grönholm ü severdim. Sana gelince kardeşim, dikkat et kendine :)
"I'm gonna make him an offer he can't refuse."
Kullanıcı avatarı
Tgm
 
Mesajlar: 3780
Yaş: 37
Kayıt: 24 Şub 2014, 15:17
Konum: Ankara

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Clk » 03 Eki 2015, 17:27

Baran yazdı:Bülent abi bide buna biber gazı ekipmanı lazım ahahahah


TOMA'ya kiydilar, AKREPLeri üzerimize saldilar, Marauder'i yedirtmeyiz :lol: :D
TÜRK'üm!!! Ülkem TÜRKIYE CUMHURIYETI, bayragim TÜRK BAYRAGI ve milli icecegim RAKI'dir...
Kullanıcı avatarı
Clk
 
Mesajlar: 9669
Kayıt: 17 Kas 2009, 02:03

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj eraslani » 03 Eki 2015, 17:36

schumacher f1 in mükemmel çocuğudur..sadece Ferrari sezonlarını düşünmeyin..Ferrari aracıyla birlikte en mükemmele ulaştığı sezon formula 1 için heyecanını kaybetti yorumları yapılıyordu..başka kazanan yoktu çünkü..
f1 camiasına istediğini veren durumu idare eden pilot yorumuna kesinlikle katılmıyorum..en az 10 sezon formula 1 in heyecan kaynağıydı kendisi..
senna ve schumacher birbirleride dahil hiçkimseyle karşılaştırılamayacak derecede özel pilotlar..son zamanlarda takip etmediğ,m için güncel pilotlar hakkında bilgim yok.
Resim
Kullanıcı avatarı
eraslani
 
Mesajlar: 4431
Yaş: 48
Kayıt: 26 Oca 2012, 13:03

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Tgm » 02 Kas 2015, 11:15

Dün Koluman ve Borusan'a gittim. Bakındım biraz. BMW'nin fiyat politikasına çok şaşırdım açıkçası. 320i ED M-Paket için 193.000 TL isteniyor. Diğer tarafta Mercedes C200 AMG Dizel için 180.000 TL.. İkisi de full paket (AMG. M-Paket) fakat biri dizel biri benzinli olmasına rağmen 13.000 TL BMW lehine bir fiyat farkı var. Fiyattan bağımsız olarak söyleyebilirim ki ED motor çok başarılı. 170BG, 250 Tork değerlerine göre baya kabul edilebilir yakıt performansına sahip. Ama 180.000 TL'ye C200 AMG dizel varken, 320i ED M-Paket'in 193.000 TL olması biraz fazla kaçmış.

Bir noktada şu: showroom da m-paket olmayan bir 418i grancoupe vardı. Fiyatı 202.000 TL.. 193.000 TL'ye 320i ED M-plus satarken 202.000 TL'ye standart bir 418i GranCoupe satılamaz. 418i motoru 316i ile aynı motora sahip. (136BG, 220 Tork) ED motor ile değerleri karşılaştırılamaz. Sırf 4 kasa Grancoupe diye, bir tarafta 193.000 TL'ye M-Paket 320i ED varken bu arabayı 202.000 TL'ye satmak zor kanaatimce. En azından ben gözü kapalı ED'yi seçerdim.

Resim

Resim

Resim
"I'm gonna make him an offer he can't refuse."
Kullanıcı avatarı
Tgm
 
Mesajlar: 3780
Yaş: 37
Kayıt: 24 Şub 2014, 15:17
Konum: Ankara

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj MertYe » 02 Kas 2015, 12:23

320i Ed modellerin 40. Yıl paketlerine bakmanı siddetle tavsiye ederim Tgm. 159000 tl idi en son buyuk ekran navigasyon, harman kardon , sunroof, m paket gibi full+full dolu araçlar. Birde c200 ün 0-100 hızlanma değeri yanlış hatırlamıyorsam 10sn nin uzerindeydi ki bu bence mercedes konfor için üretilmiş bile olsa kabul edilmemeli. Biraz daha performanslı olmasını beklerdim
Kullanıcı avatarı
MertYe
 
Mesajlar: 3529
Yaş: 31
Kayıt: 14 Ağu 2014, 19:13

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Tgm » 02 Kas 2015, 12:43

Araç bakmıyorum Mert. A3'den gayet memnunum :thumbup:

Ayda bir galerileri gezerim, piyasa nasıl diye. ED şahane bir motor. A3'ü zamanı gelip hanıma verdiğim an ya da değiştirdiğim an gidip f30 ED alacağım zaten :thumbup: e46 ile beraber en yakışıklı 3 serisi. ED ile muhteşem kombin yapmışlar. 8 ileri ZF de cabası :thumbup:
En son Tgm tarafından 02 Kas 2015, 12:45 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
"I'm gonna make him an offer he can't refuse."
Kullanıcı avatarı
Tgm
 
Mesajlar: 3780
Yaş: 37
Kayıt: 24 Şub 2014, 15:17
Konum: Ankara

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Archimed » 02 Kas 2015, 12:44

MertYe yazdı:320i Ed modellerin 40. Yıl paketlerine bakmanı siddetle tavsiye ederim Tgm. 159000 tl idi en son buyuk ekran navigasyon, harman kardon , sunroof, m paket gibi full+full dolu araçlar. Birde c200 ün 0-100 hızlanma değeri yanlış hatırlamıyorsam 10sn nin uzerindeydi ki bu bence mercedes konfor için üretilmiş bile olsa kabul edilmemeli. Biraz daha performanslı olmasını beklerdim


Bir hatırlatma yapayım; C200 dizelde 1.6 dizel motor var. 3.20 ied'de de 1.6 benzinli motor var. Her iki araç da aynı ÖTV dilimine girdiği için fiyatları yakın. Mercedes'in dizel motorda daha yüksek performans için C220 veya C250 modellerine yönelmek lazım ki bu durumda Mercedes'in 2.1 hacimli 170 ve 204 HP'lik motorları söz konusu. Bu motorlar da daha yüksek ÖTV dilimine girdiği için fiyatları yukarı çıkıyor.

Bizim apartmanda bir komşuda daha önce beyaz, oldukça sade görünen, sanıyorum Türkiye paketli bir 3.20 ied vardı. Bir süre önce 40. yıl için üretilen M paketli, dışı metalik gri, içi kırmızı deri koltuklu bir 3.20 ied aldı. Biraz konuştuk, yakıt tüketimini fazla bulduğunu söylese de aracından memnun.
Kullanıcı avatarı
Archimed
 
Mesajlar: 1396
Kayıt: 01 Eki 2011, 14:28

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners