TSF Üyelerine Özel İndirimli Lüks Saat Modellerini İncelemek İçin Tıklayınız

TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Ce262 » 08 Oca 2014, 04:02

Baran, pierce34 , mcco, Cct :champ: :champ: :champ:

Tripod`u kaybettim, iphone video`su ancak bu kadar oldu :lol:

Firebird/Camaro V6`lar icin uretilen eksoz sistemleri pek basarili degil, fakat custom exhaust setup ve custom camshaft ile daha ilginc sesler uretebildikleri kesin :D

mcco, VTEC`le aramin iyi olmamasinin sebeplerinden biri bahsettigin durum aslinda.. VTEC devreye girene kadarki performansini pek tatmin edici bulmuyorum, ve genel olarak gucu kullanilabilir bulmuyorum..
VTEC her ne kadar zevkli olabilsede, buyuk hacimli motorlar ve her devirde kullanilabilir tork kesinlikle tercihimdir.
Ornegin, Shelby icin amacim 2500-3000 RPM`den redline (6500)`e kadar olan bir powerband yaratmak, ve guzel bir camshaft ve intake manifold kombinasyonu ile bunun mumkun oldugunu biliyorum :twisted:
C.E

" A man can surely do what he wills to do , but cannot determine what he wills "
Kullanıcı avatarı
Ce262
 
Mesajlar: 489
Yaş: 32
Kayıt: 01 Eki 2013, 22:51
Konum: Geneva - Cyprus - Izmir

Re: Ynt: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Baran » 08 Oca 2014, 09:42

S2000 icin konusursak atmosferikte dunya rekoruydu gelmis gecmis 2 litre makinadan 240hp cikarabilen.Vtec lerin tek sorunu tork fakiri olmalari.S2000 250Nm torka sahip ki 240hp bir motor icin oldukca dusuk.Volvo ile yuruduklerinde rollingmi yaptilar birinde sorunmu vardi hava sicakligi hangisinin lehineydi yada s2000 modifiyelimiydi hangi suratlerde hangi viteslerde bastilar birsuru etken var bilmedigimden yorum yapamayacagim ama s2000 varken her haftasonu sapancaya gidip geliyordum daha yolda uzen olmamisti.220den sonra biraz sisiyor s2000 ama deparda volvonun gelebilecegini sanmiyorum.Turbo ustundeki turbonun boyutuna gore degissede dolana kadar nasil tam performans vermiyorsa vtec ide surekli vtec araliginda kullanmak en iyisi.S2000 sanilanin aksine drift degil pist timetrial otomobili.izmit korfez izmir pinarbasi autodrom hepsine soktum ben pistte muthis bir agirlik dengesi sunuyor.Sehir icinde ise cok tehlikeli ozellikle eski vsa bulunmayan modelleri cunku alet iyi asfalt istiyor yada iyi surucu.Benim pist disinda hakkini vererek kullanamadigim icimde kalan bir arabaydi ki Istanbuldaki Performans Car in sahibi Sertug s2000 yalayip yutmustu neler yapiyodu :D
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj onatozer » 08 Oca 2014, 15:36

Bahsettiğim olayda S2000 stocktu. S40 ne durumda bakalım diye gideceğimiz yere kadar roll ile başladık.Uzun virajsız bir yol olduğundan s2000 maharetlerini gösteremedi tabi, yoksa bahsettiğin gibi vsa kapalıyken tam bir fırıldak. :)

S2000 ogüne kadar STI dan sonra beğenimi kazanmış ender uzakdoğululardandı. Ancak ogün şirket arabası kılıklı bir S40 la gideceğimiz yere kadar yan yana gidince biraz hayal kırıklığı oldu :roll:
"Watch Idiot Savant"
Kullanıcı avatarı
onatozer
 
Mesajlar: 2188
Kayıt: 27 Nis 2010, 17:02
Konum: Ist-Ank

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Baran » 08 Oca 2014, 18:47

s40 yerine göre daha hızlı olabilir s2000 den.Hangi viteste hangi devir bandında yurumeye başladınız bilemiyorum ama ben denemelerde genelde 3.vites 6000lerde basardım hep memnun kaldım 3.vitesi uzun ve mermi gibidir s2000 stock ise.Hondata ile biraz gıdıklayınca 2 ve 3. vites don lastiği zatende :D Bu arada sanırım s40 otm vitesdi s2000i kullananda iş yokmuş bence s2000in hangi devirde güç kestiğini nerde vitesi nası atması gerektiğini bilen arka lastikleri iyi durumda olan bir s2000in geride kalması yada kafa kafaya yurumesi ilginc.Bu arada S2000 in rakibi ancak İmpreza WRX olabilir Sti cok başka bir araba ki teknik anlamdada s2000 in tabiri caizse içinden gecer madara eder favorum herzaman STi dır.
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj onatozer » 08 Oca 2014, 20:54

Yahu işin garibi sürücü etkeni tam tersiydi, s2000 in sürücüsü motor yağıyla gargara yapan arkadaşlardanken, S40 ınki düz vites araç kullanmayı bilmezdi :lol: Şimdi s2000 i de çok harcamayalım sürekli yarım burun önde gitti ama beni şaşırtan şirket arabası spec s40 ın hiç bırakmaması oldu :roll:

Bu arada Dış görünüşünü eski kasalara göre çirkin bulsam da son kasa STi kullanma şansım oldu, s2000 yanında baskül kalır gerçekten çok ayrı çok özel bir makina olmuş. Hatta nasıl gözüm kaldıysa ertesi gün arkadaş tamponu bırakmıştı :lol: Bu aralar en merak ettiğim uzakdoğulu Toyota Gt86; testlerde yere göğe sığdıramıyorlar.
"Watch Idiot Savant"
Kullanıcı avatarı
onatozer
 
Mesajlar: 2188
Kayıt: 27 Nis 2010, 17:02
Konum: Ist-Ank

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Baran » 08 Oca 2014, 21:15

Benimde ne motor yağı ile gargara yapan arkadaşlarım oldu patates :D S2000 zaten rolling drift yada drag arabası değil tamamen bir pist otomobili timetrial otomobili.Alet drifti hiç sevmiyor ki zorlandığında difransiyeli kırılıyor bomba gibi patladı gözümün önünde birkere.Hele mazallah tek teker kuruya tek teker ıslağa denk gelmesin.Ben s2000turkiye.com sitesinin fikir babası ve kurucusuydum o zamanlar şimdiki İstanbul Park pist günlerinide organize eden cok sevdiğim Bugra abinınde yardımıyla pist gunu gercekleştirmiştik.Ogün oraya gelen her kullanıcı arabalarına aşık olmuşlardı.S2000 pistte bambaşka bir otomobil gerek ağırlık dağılımı olsun gerek yol tutuşu virajlardaki ağırlık dengesi değişimindeki karakteri olağanüstüydü.Kısacası tutan bir asfaltta super olan otomobil istanbulun bitik asfaltında bombok.Stock alet bile tutunma sorunu yaşıyor 3.ve 4.vites aralarında.

Gt86 yada BRZ kullanma fırsatım olmadı ama Yağız Avcıyı izmit körfeze test için cagırmışlardı hatta Peugeot RCZ ile karşılaştırmalı bir test idi.Yagız bana BRZ aynı zamanda Toyota nin cok keyifli olduğunu japonların son zamanlarda moda olan drift akımından etkilenerek böyle arkadan itiş bir arac urettiklerini söylemiş negatif olarak ise aletin kabiliyet seviyesine göre güçsüz kaldığını söylemişti.Güçsüz olması mesele değil biraz modifikasyonla kıvama gelir ama ben aynı makinanın 2 farklı marka catısı altında satılıyor olmasını sevimsiz bulduğumdan ve zaten kafamda subaru küçüklüğümden ve ColinMcrae yuzunden 4 kapılı olarak canlandığından tercih edeceğim yada begeneceğim bir otomobil değil hem toyota hem subaru BRZ.
En son Baran tarafından 08 Oca 2014, 21:40 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Baran » 08 Oca 2014, 21:28

Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Baran » 08 Oca 2014, 21:40

Buda Yağızın bahsettiğim Toyota ve RCZ testi

Kullanıcı avatarı
Baran
 
Mesajlar: 13237
Yaş: 40
Kayıt: 02 Şub 2011, 23:10
Konum: Istanbul

ÖncekiSonraki

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 42 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners