TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Genel Otomotiv Konularını Bulabileceğiniz Bölüm

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Cct » 25 Oca 2015, 16:46

Ooo olmaz mı?

Mesela VAG kablosu ve biraz programlama bilgisiyle açılabilen elektronik ön diferansiyeli (Normalde standart) kapalı olarak satıp 1500 TL'ye opsiyon listesine koymak..

Normalde 3cm alçak olan Scirocco'yu Golf yaylarıyla getirtip leylek gibi satmak. (Yol şartlarındanmış. Scirocco arazi aracı çünkü)

Bariz bir şekilde far sensörü olan Beetle'larda otomatik farları iptal edip ışık paketine dahil etmek. (Yine ben aldığım hafta VAG kablosuyla açtım)

Bunlar benim aldığım arabalardaki kurnazlıklar tabi.. Kimbilir diğer modellerde neler neler var :)
Her türlü saat itinayla takılır.
Kullanıcı avatarı
Cct
 
Mesajlar: 4846
Yaş: 39
Kayıt: 21 Oca 2013, 20:07
Konum: İstanbul

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Miriel » 25 Oca 2015, 17:14

Cct yazdı:Bence distribütör firmaların pek suçu yok, liste fiyatlarında ÖTV'leri çıkarttığınız zaman fiyatlar gayet makul.

Benim 2011'de 67K'ya aldığım Scirocco'nun aynısı bugün 92K olmuş. Ne diyelim, Yeni Türkiye :D

Ah ah bu fiyatlarda beni vurdu.. :o :o :o
NOBLESSE OBLIGE!
Kullanıcı avatarı
Miriel
 
Mesajlar: 3123
Kayıt: 03 Ağu 2011, 20:08

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Archimed » 25 Oca 2015, 18:33

Pek çok kullanıcı açısından önemli olmayan; ancak bence önemli sayılan bir kriter ise; BMW F30 ve F10 serilerinde (diğer serileri bu açıdan dikkatle incelemedim) arka orta koltuğun ön hizasındaki havalandırma deliklerinin olduğu uzantı; şaft tünelinden yukarına doğru kısaldığı için; arka sıra orta koltukta oturan kişinin ayak geçiş alanını kısıtlandırıyor. Mercedes C serisinde ise bence daha başarılı ve daha fonksiyonel bir uygulama yapmışlar; havalandırma deliklerinin altı; F30'un ters açısı şeklinde; yani deliklerin alt kısımlarından şaft tüneline doğru ayak geçişini kolaylaştıran bir açı değişimi var. Her ne kadar F30'un arka koltuk tarafı Mercedes C serisine göre daha geniş olsa da; arka orta koltuğa bir kişi oturduğunda kişinin ayaklarını sıkıştıran bir tasarımı şık bulmuyorum.

Bu arada Mercedes C180 için Brabus'un hazırladığı bir performans uygulaması var. Motor gücü 156 HP'den 177 HP'ye; torku ise 250'den 300'e çıkıyor. Bildiğim kadarıyla Brabus uygulamaları Mercedes'in garantisini olumsuz etkilemiyor. Dolayısıyla böyle bir uygulama performansı geliştirilmiş, kişisel görüşüm olmakla birlikte bence daha şık iç tasarıma sahip olan ve konforlu yol tutuşuna sahip bir C180; 3.16i ile 3.20 ied karşısında daha cazip olabilir.
Kullanıcı avatarı
Archimed
 
Mesajlar: 1382
Kayıt: 01 Eki 2011, 14:28

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Tgm » 25 Oca 2015, 23:19

Şaft tüneli sorunu F30'da mevcut maalesef :( Arka orta koltukta oturan yolcunun konforu kısıtlanıyor..

Ben yeni kasa C180'nin hatlarını beğenmiyorum.. Babamdaki makyajlı eski kasa C180 1.8 CGI daha bütün bir araç. Ayrıca yeni C180'deki iç aksam iyi ve kaliteli olmakla beraber, ortadaki - Electro World'den 100 TL'ye alınmış gibi duran- ekran iç bütünlüğü mahvediyor. Halbuki orta konsola gömülmüş olsa ne kadar güzel olurdu.. Ayrıca yeni C180'nin BMW 320ied ile arasında hatırı sayılır bir fiyat farkı var.. Bu farka bence değmez
"I'm gonna make him an offer he can't refuse."
Kullanıcı avatarı
Tgm
 
Mesajlar: 3778
Yaş: 36
Kayıt: 24 Şub 2014, 15:17
Konum: Ankara

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Cct » 26 Oca 2015, 20:28

Aslında hepsi hikaye!

Dolu bir 320d fiyatına full eğlence :twisted:

Resim

Sanırım bir otomobilden tüm beklentilerimi karşılıyor.
Her türlü saat itinayla takılır.
Kullanıcı avatarı
Cct
 
Mesajlar: 4846
Yaş: 39
Kayıt: 21 Oca 2013, 20:07
Konum: İstanbul

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Bg17 » 26 Oca 2015, 20:30

bencede guzel bir arac.
bence konu hangi aractan cok, bu araclar bu paralara alinir mi?
Time is too precious to be measured by a cheap instrument...
Kullanıcı avatarı
Bg17
 
Mesajlar: 4635
Kayıt: 27 Oca 2012, 07:42

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj minus2point4 » 26 Oca 2015, 20:33

Cct'cim BMW 7 serilerine bakıyordum fakat aklıma girdin şimdi ya.. İyi midir bu Audi 3 serisi??
Kullanıcı avatarı
minus2point4
 
Mesajlar: 921
Kayıt: 30 Oca 2010, 08:56
Konum: Istanbul / Turkey

Re: TSF Sedan / SUV / Sport / Tuner / Vintage / Muscle

Mesaj Cct » 26 Oca 2015, 20:34

ÖTV hariç fiyatı 100K. Bence bu performansa gayet makul ama ÖTV işte..

Ne yapayım abi Passat mı alayım? :(

Fenalık geldi VW'den artık...
Her türlü saat itinayla takılır.
Kullanıcı avatarı
Cct
 
Mesajlar: 4846
Yaş: 39
Kayıt: 21 Oca 2013, 20:07
Konum: İstanbul

ÖncekiSonraki

  • Similar topics
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Yazar

Dön TSF Otomotiv & Motorsporları - Automotive & Motorsports

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 78 misafir

cron
   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners