muratcan87 yazdı:Fiyatların pahalı olması ile şirketin stratejisi arasında her zaman doğru orantı olmuyor. Swatch Group’un Türkiye’deki yapılanmasında genel merkez, Omega butikleri ve Swatch butikleri var. Longines, Rado, Blancpain, Breguet v.s. gibi markalar zaten yetkili satıcılarda satılıyor sadece. Omega butikleri karlılıktan uzak olabilir zira artık şu anki fiyatlarla satışların oldukça düşük olduğu bir gerçek, ancak en azından Swatch markası ve butikleri hala karlıdır diye tahmin ediyorum. Olmasa yeni bir butik açılmazdı. Yine ülkeden çıkacak firma yeni bir mağaza neden açar, onu da bağlamlandıramıyorum. Kaldı ki son anda acil bir karar alacak bir firma da değil bence Swatch Group. Omega özelinde koskoca Türkiye'de bir tek Nişantaşı ve İstanbul Havalimanı'nda butik var. Yani çok büyük bir yatırım da yok. Genel merkez ise tüm markalar için bir iletişim bürosu işlevi görüyor. Dünyanın en büyük saat grubu için bu ofisin de yine maliyeti önemsiz olmalı. Bu anlamda böyle bir kararın gerçekliği konusunda şüpheli yaklaşıyorum resmi açıklama yapılana kadar.
Fiyatlar konusunda ise haklısınız. Maalesef bu yüzden satışlar da çok düştü, karlılık da çok azaldı. Zaten olmayan saat kültürü ise iyice geriye gidiyor. Apple Watch bu bağlamda bence artık saat dünyasının Türkiye'de en dominant markası oldu bile.
Valla swatch ta bile 1500 lira üstü saatler 180 liraya aldığım saati dün 1650 TL ye satışta gördüm vay dedim
kaldıki orta bant markalar artık fiyat dolayısı ile üste uçtu yapıcak birşey yok. Apple Watch bile artık pahalı ben akıllı saat sevmiyorum benim için saat olarak bir görevi de yok . İzleyip görücez. Zaten son 1 ayda hangi mağazaya gitsem saat bakmaya abi zam gelicek diyorlar aldın aldın .
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi