Baran yazdı:Beygir araba sattırır,tork yarış kazandırır demişler,pistte 3.20d kullanmıştım autodromda e90 kasa epey keyifliydi özellikle DSC cift kademe kapalı ve triptronikte iken.Özellikle yanal hızlanmalarda direksiyon gaz tepkisinin güçlü arkadan itiş dizellerde cok daha ayarlı olduğu görüşündeyim.Sizin kullandığınız aracın sıfır olduğunu gözönüne alırsak biraz km yapmış arka lastikleri hırpalanmış bir dizelle cok daha fazla eğleneceğinizi düşünüyorum.Start stop tecrubem 1-2 arabayla sabit olduğundan cok yorum yapamıyacağım ama bana göre olmadığı kesin.BMW lerin iç dizayn konusunda zirvede olduğu dönem şahsi fikrim e36 kasalardaydı sürücüye dönük sportiflikten artık eser yok.Kendime alacak olsam hiçbirzaman dizel tercih etmem,sebebide halen o segmentteki araclarda hernekadar içeriye almadığı iddia edilsede AS250 sesinın içeri dolmasıdır.Devirli kullanmayı seven yapım nedeniyle tercihim tartışmasız Drk unda sölediği gibi 3.28 hatta mumkunse spor paket ve düz vites olurdu.En son e90 3.20d kullanmıştım özellikle kombine virajlarda sol ayak freni ardından gazı tokatlamak suretiyle arkayı savurması ve bunu yaparkenki sakinliği hoşuma gitmişti.
320 benzinli kullandım, iç tasarım konusunda kesinlikle katılıyorum. Pek bi "business class" havası vermişler ama kotaramamış sanki. Yeni C serisi Mercedeslerin iç tasarımına hastayım, 3 kollu direksiyon, metal alaşım kokpit harika duruyor. Bu yeni kasayla birlikte Mercedes gözüme başka bi güzel görünmeye başladı.
Ayrıca arabana hastayım Baran
