Bugün, 31'inde bana saatin yapıldığı ve ViaPort Saat&saat şubesinde olduğu belirtildiğinden dolayı büyük bir sevinçle koşa koşa ViaPort'a gittim. Uçarak Saat&saat'e girdim, saatimi aldım. Ödeme bilgisini yetkililer çıkarırken ben de saati inceliyordum. İşte tam bu noktada camdaki jelatini çıkardım ve camın iç yüzeyindeki toz parçacığını gördüm.
Her ne kadar akrebi-yelkovanı hareket ettirdiysem de toz zerremiz yerinde büyük bir kararlılıkla kalıyordu.
Bunun için saati servise geri gönderip bir bu kadar daha beklememin mi yoksa saatimle biraz özlem giderdikten sonra başka bir saatçide (riskli şık) yaptırmamın mı mantıklı olacağını kara kara düşünürken alt krono butonunun arkasındaki büyük bir sivrisinek yahut karınca boyutundaki çiziği gördüm. Yetkin olmayan bir elin olanca gücüyle arka kapak vidasına yüklenmesi ve hedefi kaçırması sonucu oluşabilecek bir şeye benzeyen çiziği görevlilere gösterdim ve saati göndermeden önce tutulan raporda bu "rahatsız edici" çiziğin bulunmadığını söyledim. Bozulan moralimin ve bundan dolayı yükselen adrenalin seviyemin verdiği ataklıkla hiçbir şekilde servisin bu işte suçsuz olabileceğini kabul etmedim ve yeni bir tutanak yazarak gönderdim. Hasılı, saat en az bir ay daha yok.
Tevfik Aydın servislerinden bu kadar güzel şeyler duyarken saat&saat'în beni 2 ay bekletmesi, görevlilerin söylemlerine karşın tamirden önce fiyat bilgisinin verilip onayımın alınmaması, bunun üzerine de bu kadar basit bir işçilik vermesi gerçekten can sıktı. Bu işi yarın bir gün telefonla servisle de konuşacağım ve yeteri kadar tatmin edici hizmet görmezsem şikayetimi yükselteceğim. Üzücü.
Not: Thevenin'den "Hamilton reyizin başına gelmedik kalmadı" temalı bir cevap bekliyorum ki keyfim yerine gelsin.
Eğer bir Patek Philippe'e sahipseniz, artık ölebilirsiniz demektir. Mission Completed.