payday3d yazdı:@hkmtn cevabınız için teşekkürler.
Swatch group Türkiye imiş aynen ve google'da aldıkları ortalama puan 2,3 ve yorumlar hiç de iç açıcı değil. En çok şikayet konusu olan şey telefonlara cevap verilmemesi. Kimisi gönderdiği saatten haber alamamaktan ve ulaşıp bilgi alamamaktan şikayetçi. Saati göndersinler de yapılmasa da olur diyen bile olmuş, o derece illallah etmiş. Bu tür yorumları görünce insan başına gelecekleri tahmin ediyor. Hani belli olmaz ona öyledir benim işlemim düzgünce görülür belki dedim. Denemek için önce bir aradım. Fakat ben de ulaşamadım. Operatöre bağlanma gibi bi menü de yok. Telefondaki otomatın saydığı işlemler arasında saatinizi garanti kapsamında yollamak için şu numara diye bir seçenek de yoktu. Sadece mail atmıştım ona bi cevap dönülmüş şu adres kargolanabilir vs gibi otomatik bir mesaj. Ancak tam güvenemedim üstte yazdıklarımdan ötürü.
Saati satın aldığım Edip Saat teknik servise ulaştım. İletişimleri gayet iyi, onlara ulaşmakta hiçbir sorun yaşamadım. Garanti süresi dolmadığı için kendilerinin ilgileneceğini belirttiler. Cuma günü Edip Saate kargoladım saati. Şu an beklemedeyim. Bundan sonraki süreci de yazarım tabii ki. Sadece kargo ücretini müşteriye ödetmeleri biraz garip gelse de böyle bi durumda bunu problem etmedim.
Saatten soğumadım ama yine de İsviçre yapımı mekanik bir saatten böyle bi süre zarfında olmasını istemeyeceğim bir durum yaşadım.
Swatch group Türkiye ile ilgili ise maalesef böyle büyük bir firmanın temsilcisi firma böyle olsun, insan şaşırıyor. Dediğiniz gibi garanti süresi bitmemiş olması şans oldu ve vakit kaybetmeden yolladım.
Merhaba, yazdıklarınızı okudum öncelikle geçmiş olsun. Aldığınız yer olan edip saate bırakmakla son derece doğru bir karar verdiğinizi düşünüyorum. Onlar saati servisine gönderecekler, siz orasıyla muhattap olacaksınız böylelikle. Sadece saat ekstradan kargo süreci geçireceği için size teslim edilme süresi uzayacak.
Bu arada ben de longines saatimi teknik servise göndermek durumunda kalmıştım, aldığım mağazaya sizin gibi teslim ettim. Longines servisini yani swatch groupu aradığım zaman gerekli bilgileri alabiliyordum. Saatim serviste yaklaşık 30 iş günü kadar kaldı, aslında azami süreyi geçmişti ancak kendilerine güvenmeyi tercih ettim, açıklamaları tatmin edici geldi. Sonrasında mağazadan arandım ve saatimi sorunsuz bir şekilde teslim aldım. Yüzeysel kullanım izlerini temizlemişler, hafif bakım yapmışlar teste sokmuşlar. Sonuç olarak işçilik son derece tatmin ediciydi.
Azami tamir süresine çok takılmıyolar sanırım ondan gerilim olabiliyor. Ben memnun kaldım. Gönlünüzü ferah tutun. Umarım siz de memnun kalırsınız.
Bu arada ben de kullandığınız khaki field 38mm siyah kadranlı modeli satın almak istiyorum. Her türlü kordonla kullanıma imkan vermesi, dayanıklılığı ve hafifliğiyle ilgimi çekiyor.