Şimdi bir markanın onlarca özgün modeli vardır ama pazarlama stratejisi olarak ikonik bir modelin aynısını yapar oradan hızlı şekilde nakit akışı sağlar şirkete. Bu durum bir nebze de olsa kabul edilebilir.HknDrsn yazdı:fbC yazdı:designer yazdı:Bence, bu homage saatler kadar saçma bir olay yok. Sahte saatler ile arasındaki tek farkın, marka ve logo olması bana çok masumca gelmiyor açıkçası.
hocam bu minvalde bakarsak, horolojik tarihteki kült bazı modeller dışında tüm modeller saçma oluyor, çoğu diver güme gitti
+ Kesinlikle
Submarine benzeyen ne kadar saat varsa aynı durum onlar içinde geçerli.
İnvicta, steinhart, squale, timex vs. vs. uzar gider.
Örnek:
Ama bir markanın sitesine girdiğinde koleksiyondaki tüm modeller başka bir markanın birebir kopyası ise bu pek kabul edilebilecek bir durum olmamalı.
Örnek:
Tamam tasarımı çok beğendin illa kullanacaksın o zaman kollarda ufak farklılaş. Kadranın altında 4 satır yazı mı kullanmış sen 3 satır kullan. 1000ft/300m yazmış sen 300m/1000ft yaz
Gerçi en alt satıra Super Professional yazmamış orada hakkını yememek lazım
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi