burak86 » 13 Ara 2018, 01:43
Cruciatus yazdı:burak86 yazdı:Dün itibariyle "smhhhh" arkadaşımızın yaşadığı sorunun sonuçlandığını okudum.Tebrik ediyorum.Evren Saatin ilgilendiğini yazmış kendisi.Ne kadar güzel bir şey satın aldığınız firmanın böyle sorunlarla ilgilenmesi.Her şeyin ürünü satana kadar olmadığını göstermek.Ben de aldığım yere telefon açtım belki bir ikili ilişkileri vardır,belki yardımcı olurlar diye. Ama sonuç hüsran.Telefonda ki kişi Aydın saatin ne kadar kaliteli bir hizmet verdiğinden bahsetti ve "Dünya standartlarında hizmet alıyorsunuz" dedi ve ekledi "Siz 1 yıl 3 ay saati kullanıp ücret iadesi isteyemezsiniz biz de yıllardır saat satıyoruz" .Akıl da verdi ;"Madem yenisini isteyin " diye. Sağol kardeş dedim kapattım. Hemen belgeleri düzenledim. E-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine başvurumu yaptım.Sonuçlandığında ya da değişik bir durum olduğunda buradan ilgilenen arkadaşları haberdar edeceğim.
Eğer başvurunuzu e-imza ile yapmadıysanız başvurunuzun çıktısını imzalayıp hakem heyetine götürmeniz gerekiyor. Unutmayın.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
11 Ağustos 2017 tarihli ve 30151 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan "Tüketici Hakem Heyetleri Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik" ile birlikte artık elektronik imza veya mobil imza ile imzalama zorunluluğu ortadan kaldırıldı. Artık, THHY madde 11/3 uyarınca elektronik ortamda e-devlet kapısı üzerinden Tüketici Bilgi Sistemi ile yapılan başvuruların geçerli olabilmesi için uyuşmazlıkla ilgili başvuru formunun eksiksiz olarak doldurulması, varsa bilgi ve belgelerin sisteme yüklenmiş olması yeterlidir.
Yani e-imzaya ya da çıktıyı imzalayıp hakem heyetine götürmemiz gerekmiyor.E-devletten yapılan başvuru yeterlidir.
Mutluluk, yeni bir arabanın kokusu. Korkudan arınma. Yol kenarında gördüğün, sana ‘iyi’ olduğunu söyleyen bir billboard.” Donald F. Draper