Aydın Saat Servis Sorunu

Tüm Genel Saat Konuları Üzerine Paylaşımlar
Forum kuralları
Sayın Üyeler TSF'ye Hoş Geldiniz. Genel Saat Sohbeti Bölümümüzde Saatlerle İlgili Diğer Spesifik Konu Başlıklarımız Haricideki Sohbet ve Paylaşımlarınızı Yapabilirisiniz. Düzenli ve Anlaşılabilir Bir Ortam Olması Amacı ile Lütfen Mesajlarınızı Yazım Kurallarına Uygun Formatta Yazmaya Gayret Ediniz.

İyi Forumlar Dileriz

TSF

Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj burak86 » 08 Ara 2018, 13:59

Arkadaşlar Benim bir Seiko SRPB11K diver saatim var. Aydın saat garantili. Geri kalma problemi vardı.Aydın saate yolladım.10 gün sonra saati geri gönderdiler.Arka kapağında çizilme farkettim.Firmaya mail attım durumu söyledim ve özür dilendi.Japonyadan parça getirileceğini halledeceklerini falan söylediler.Yalnız geri kalma probleminin devam ettiğini gördüm. Yine servise yolladım. dün itibariyle 20 iş günü doldu ve firmayı aradım.Bana hala teknik servis sürecinde olduğu söylendi.20 iş günü doldu dedim.Bana daha 16 iş günü olduğunu çünkü cumartesileri çalışmadıkları söylendi telefonda.Daha cumartesi gününün iş günü olduğundan haberleri yok.Bende para iadesi istediğimi belirttim.Hem maille hem telefon konusmamda. Bana geri döneceklerini söylediler.Kimse geri dönüş yapmadı.Bugün öğlen kargocu saati getirdi.Alel acele bana geri yollamışlar saatimi.Tabiki kargoyu kabul etmedim.Tüketici hakem heyetine başvuru yapıp ücret iadesini alacağım.

Uzun süredir forumu takip ediyorum.Üye olmak bugüne kısmetmiş.Tanışma bölümüne yazacağım zaten şimdi. Benimde birçok saatlerim var.Teknik servis süreçleriyle çok haşır neşirim ama ilk defa böyle bir şeye şahit oldum.Daha küçük firmalar bu tarz şeyleri yapabiliyor ama seikonun distiribütörü olan bir firmanın bu tarz bir açık gözlülük yapmaya çalışması beni diğer seiko saatlerimden soğuttu ve şimdi kara kara düşünüyorum acaba diğer saatlerde bir sıkıntı olursa bunlara güvenip nasıl göndereceğim.
Mutluluk, yeni bir arabanın kokusu. Korkudan arınma. Yol kenarında gördüğün, sana ‘iyi’ olduğunu söyleyen bir billboard.” Donald F. Draper
Kullanıcı avatarı
burak86
 
Mesajlar: 47
Yaş: 37
Kayıt: 08 Ara 2018, 13:12

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj burak86 » 10 Ara 2018, 12:10

Bu sabah kendisini Aydın Saat Teknik Servis Müdürü diye tanıtan bir bey beni aradı. Cumartesi günlerinin hiçbir şekilde iş günü sayılmadığını söyledi. Benimle polemiğe girdi. Bakın;
Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik
garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmelik
Tanımlar:
Madde 4: (k) -(Ek:RG-24/4/2011-27914) İş Günü: Ulusal, resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini, ifade eder.
Daha kanunlardan haberleri yok ve tüketiciyi mağdur ediyorlar.

Hakkımı hukuki yollardan arayacağım. Bunu buraya yazmamın sebebi hakkınızı arayın arkadaşlar. Şikayet var ve daha bir çok platformda yaşadığıma benzer olaylar okuyorum. Devlet size haklar tanımış. Haklarınızı bilin. Geri adım atmayın.

Bir firma size aldığınız mal için garanti veriyorsa garanti yönetmeliğine uymak zorundadır
Mutluluk, yeni bir arabanın kokusu. Korkudan arınma. Yol kenarında gördüğün, sana ‘iyi’ olduğunu söyleyen bir billboard.” Donald F. Draper
Kullanıcı avatarı
burak86
 
Mesajlar: 47
Yaş: 37
Kayıt: 08 Ara 2018, 13:12

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj Okanito » 10 Ara 2018, 12:26

Takipteyim, umarım sorununuzu çözersiniz en kısa sürede. 40 yıllık distribütör neden böyle işlere girişiyor anlamıyorum...


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kullanıcı avatarı
Okanito
 
Mesajlar: 435
Kayıt: 10 May 2012, 13:49
Konum: İstanbul

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj burak86 » 10 Ara 2018, 12:43

Bence insanlarımız bu gibi durumlarda; saati yapsınlar da göndersinler hiç uğraşmayayım dedikleri için firmalar alışmış.Benim 16 adet saatim var.Teknik servis işleriyle çok haşır neşir oluyorum.İster istemez başıma bu tarz olaylar geliyor.Para iadesi aldığım ve sıfırıyla değişimini yaptırdığım da oldu.İlk olarak hepsi bu tepkiyi veriyorlar. Telefonla ya da mail ile durumu açıkladığımda hata yaptıklarını anlayıp sorunu düzeltiyorlar. Genellikle böyle oluyor. Ama Aydın Saat Firmasına inanamadım. O saati sırf distribütör garantili diye 300-400 lira fazla ödeyerek aldım.Çoğumuz böyle yapıyor.Güven vermeleri gerekirken bu tarz hareketleri inanılmaz.
Mutluluk, yeni bir arabanın kokusu. Korkudan arınma. Yol kenarında gördüğün, sana ‘iyi’ olduğunu söyleyen bir billboard.” Donald F. Draper
Kullanıcı avatarı
burak86
 
Mesajlar: 47
Yaş: 37
Kayıt: 08 Ara 2018, 13:12

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj Kb8 » 10 Ara 2018, 12:45

Tekrar yazıyorum, umarım aydın saat servisine kimsenin işi düşmez ..
Kullanıcı avatarı
Kb8
 
Mesajlar: 1434
Yaş: 40
Kayıt: 25 Eki 2015, 21:20
Konum: İstanbul

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj burak86 » 10 Ara 2018, 13:18

ihsansmrks yazdı:Tekrar yazıyorum, umarım aydın saat servisine kimsenin işi düşmez ..


1 ay olmadı SPB059J aldım .O da aydın saat garantili.Durumun bu noktaya geleceğini bilsem almazdım.İnşallah ilerde bir sıkıntı çıkmaz saatte.Çünkü firma olarak hiç güven vermiyorlar.Çekeceğimiz var galiba.
Mutluluk, yeni bir arabanın kokusu. Korkudan arınma. Yol kenarında gördüğün, sana ‘iyi’ olduğunu söyleyen bir billboard.” Donald F. Draper
Kullanıcı avatarı
burak86
 
Mesajlar: 47
Yaş: 37
Kayıt: 08 Ara 2018, 13:12

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj Oktyk » 10 Ara 2018, 15:59

Elektronik ve HiFi cihazlarda da durum farklı değil. Geçmişte bir amplim vardı, çok beğenerek alınan 6K pound'luk ampli bakım isteyince firma tarafından "servis"e gönderildi. (Servisten kasıt sadece bu firmaya bakan bir yer değil, işin ehli, her cihaza bakan bir elektronikçi aslında.) İlk servis cihazın topolojisi çok karmaşık diye işe girmemiş. Sonra farklı bir yere gönderilmiş. Sonuç; fonksiyonel olarak çalışan fakat değişiminde orj. parçalar kullanılmadığı için sesi değişen bir ampli olarak geri geldi. Peki bu cihaz alınırken ne için seçilmişti? Sesi için... :). O yüzden artık belli bir fiyatın üzerinde cihaz, hobi ürünleri almıyorum.
Kullanıcı avatarı
Oktyk
 
Mesajlar: 116
Yaş: 51
Kayıt: 08 Tem 2018, 17:20

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj smhhhh » 10 Ara 2018, 22:06

merhabalar, aydın saat ile muhattap olmayın. tüketici haklarına başvurun. ben başvurdum ve paramı geri aldım. süreç 3 ay kadar sürebiliyor ama değer. :champ:
Kullanıcı avatarı
smhhhh
 
Mesajlar: 257
Kayıt: 06 Mar 2013, 18:32

Sonraki

Dön TSF Genel Saat Sohbeti - General Watch Discussion

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Majestic-12 [Bot] ve 117 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners