Arkadaşlar Benim bir Seiko SRPB11K diver saatim var. Aydın saat garantili. Geri kalma problemi vardı.Aydın saate yolladım.10 gün sonra saati geri gönderdiler.Arka kapağında çizilme farkettim.Firmaya mail attım durumu söyledim ve özür dilendi.Japonyadan parça getirileceğini halledeceklerini falan söylediler.Yalnız geri kalma probleminin devam ettiğini gördüm. Yine servise yolladım. dün itibariyle 20 iş günü doldu ve firmayı aradım.Bana hala teknik servis sürecinde olduğu söylendi.20 iş günü doldu dedim.Bana daha 16 iş günü olduğunu çünkü cumartesileri çalışmadıkları söylendi telefonda.Daha cumartesi gününün iş günü olduğundan haberleri yok.Bende para iadesi istediğimi belirttim.Hem maille hem telefon konusmamda. Bana geri döneceklerini söylediler.Kimse geri dönüş yapmadı.Bugün öğlen kargocu saati getirdi.Alel acele bana geri yollamışlar saatimi.Tabiki kargoyu kabul etmedim.Tüketici hakem heyetine başvuru yapıp ücret iadesini alacağım.
Uzun süredir forumu takip ediyorum.Üye olmak bugüne kısmetmiş.Tanışma bölümüne yazacağım zaten şimdi. Benimde birçok saatlerim var.Teknik servis süreçleriyle çok haşır neşirim ama ilk defa böyle bir şeye şahit oldum.Daha küçük firmalar bu tarz şeyleri yapabiliyor ama seikonun distiribütörü olan bir firmanın bu tarz bir açık gözlülük yapmaya çalışması beni diğer seiko saatlerimden soğuttu ve şimdi kara kara düşünüyorum acaba diğer saatlerde bir sıkıntı olursa bunlara güvenip nasıl göndereceğim.