Aydın Saat Servis Sorunu

Tüm Genel Saat Konuları Üzerine Paylaşımlar
Forum kuralları
Sayın Üyeler TSF'ye Hoş Geldiniz. Genel Saat Sohbeti Bölümümüzde Saatlerle İlgili Diğer Spesifik Konu Başlıklarımız Haricideki Sohbet ve Paylaşımlarınızı Yapabilirisiniz. Düzenli ve Anlaşılabilir Bir Ortam Olması Amacı ile Lütfen Mesajlarınızı Yazım Kurallarına Uygun Formatta Yazmaya Gayret Ediniz.

İyi Forumlar Dileriz

TSF

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj smhhhh » 12 Ara 2018, 22:34

burak86 yazdı:Dün itibariyle "smhhhh" arkadaşımızın yaşadığı sorunun sonuçlandığını okudum.Tebrik ediyorum.Evren Saatin ilgilendiğini yazmış kendisi.Ne kadar güzel bir şey satın aldığınız firmanın böyle sorunlarla ilgilenmesi.Her şeyin ürünü satana kadar olmadığını göstermek.Ben de aldığım yere telefon açtım belki bir ikili ilişkileri vardır,belki yardımcı olurlar diye. Ama sonuç hüsran.Telefonda ki kişi Aydın saatin ne kadar kaliteli bir hizmet verdiğinden bahsetti ve "Dünya standartlarında hizmet alıyorsunuz" dedi ve ekledi "Siz 1 yıl 3 ay saati kullanıp ücret iadesi isteyemezsiniz biz de yıllardır saat satıyoruz" .Akıl da verdi ;"Madem yenisini isteyin " diye. Sağol kardeş dedim kapattım. Hemen belgeleri düzenledim. E-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine başvurumu yaptım.Sonuçlandığında ya da değişik bir durum olduğunda buradan ilgilenen arkadaşları haberdar edeceğim.



çok doğru yapmışsınız. canınızı sıkmayın. :champ:
Kullanıcı avatarı
smhhhh
 
Mesajlar: 257
Kayıt: 06 Mar 2013, 18:32

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj Cruciatus » 12 Ara 2018, 23:34

burak86 yazdı:Dün itibariyle "smhhhh" arkadaşımızın yaşadığı sorunun sonuçlandığını okudum.Tebrik ediyorum.Evren Saatin ilgilendiğini yazmış kendisi.Ne kadar güzel bir şey satın aldığınız firmanın böyle sorunlarla ilgilenmesi.Her şeyin ürünü satana kadar olmadığını göstermek.Ben de aldığım yere telefon açtım belki bir ikili ilişkileri vardır,belki yardımcı olurlar diye. Ama sonuç hüsran.Telefonda ki kişi Aydın saatin ne kadar kaliteli bir hizmet verdiğinden bahsetti ve "Dünya standartlarında hizmet alıyorsunuz" dedi ve ekledi "Siz 1 yıl 3 ay saati kullanıp ücret iadesi isteyemezsiniz biz de yıllardır saat satıyoruz" .Akıl da verdi ;"Madem yenisini isteyin " diye. Sağol kardeş dedim kapattım. Hemen belgeleri düzenledim. E-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine başvurumu yaptım.Sonuçlandığında ya da değişik bir durum olduğunda buradan ilgilenen arkadaşları haberdar edeceğim.


Eğer başvurunuzu e-imza ile yapmadıysanız başvurunuzun çıktısını imzalayıp hakem heyetine götürmeniz gerekiyor. Unutmayın.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kullanıcı avatarı
Cruciatus
 
Mesajlar: 1569
Kayıt: 18 Oca 2017, 13:49

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj burak86 » 13 Ara 2018, 01:43

Cruciatus yazdı:
burak86 yazdı:Dün itibariyle "smhhhh" arkadaşımızın yaşadığı sorunun sonuçlandığını okudum.Tebrik ediyorum.Evren Saatin ilgilendiğini yazmış kendisi.Ne kadar güzel bir şey satın aldığınız firmanın böyle sorunlarla ilgilenmesi.Her şeyin ürünü satana kadar olmadığını göstermek.Ben de aldığım yere telefon açtım belki bir ikili ilişkileri vardır,belki yardımcı olurlar diye. Ama sonuç hüsran.Telefonda ki kişi Aydın saatin ne kadar kaliteli bir hizmet verdiğinden bahsetti ve "Dünya standartlarında hizmet alıyorsunuz" dedi ve ekledi "Siz 1 yıl 3 ay saati kullanıp ücret iadesi isteyemezsiniz biz de yıllardır saat satıyoruz" .Akıl da verdi ;"Madem yenisini isteyin " diye. Sağol kardeş dedim kapattım. Hemen belgeleri düzenledim. E-devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyetine başvurumu yaptım.Sonuçlandığında ya da değişik bir durum olduğunda buradan ilgilenen arkadaşları haberdar edeceğim.


Eğer başvurunuzu e-imza ile yapmadıysanız başvurunuzun çıktısını imzalayıp hakem heyetine götürmeniz gerekiyor. Unutmayın.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


11 Ağustos 2017 tarihli ve 30151 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan "Tüketici Hakem Heyetleri Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik" ile birlikte artık elektronik imza veya mobil imza ile imzalama zorunluluğu ortadan kaldırıldı. Artık, THHY madde 11/3 uyarınca elektronik ortamda e-devlet kapısı üzerinden Tüketici Bilgi Sistemi ile yapılan başvuruların geçerli olabilmesi için uyuşmazlıkla ilgili başvuru formunun eksiksiz olarak doldurulması, varsa bilgi ve belgelerin sisteme yüklenmiş olması yeterlidir.

Yani e-imzaya ya da çıktıyı imzalayıp hakem heyetine götürmemiz gerekmiyor.E-devletten yapılan başvuru yeterlidir.
Mutluluk, yeni bir arabanın kokusu. Korkudan arınma. Yol kenarında gördüğün, sana ‘iyi’ olduğunu söyleyen bir billboard.” Donald F. Draper
Kullanıcı avatarı
burak86
 
Mesajlar: 47
Yaş: 37
Kayıt: 08 Ara 2018, 13:12

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj sedir » 13 Ara 2018, 06:15

Benim de cevabını merak ettiğim çok basit bir soru var. Eğer hakem heyetinde olsaydım öğrenmek isteyeceğim ilk nokta bu olurdu: Saat ne kadar geri kalıyordu?
Vakit nakittir.
Kullanıcı avatarı
sedir
 
Mesajlar: 3229
Yaş: 61
Kayıt: 07 Nis 2010, 21:03

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj smhhhh » 13 Ara 2018, 09:26

internetten başvurduktan sonra gidip bir de oradan başvurunuzu onaylayın. ben öyle yaptım. belgeleri verin. 3 saniye sürüyor zaten.
Kullanıcı avatarı
smhhhh
 
Mesajlar: 257
Kayıt: 06 Mar 2013, 18:32

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj burak86 » 13 Ara 2018, 10:30

sedir yazdı:Benim de cevabını merak ettiğim çok basit bir soru var. Eğer hakem heyetinde olsaydım öğrenmek isteyeceğim ilk nokta bu olurdu: Saat ne kadar geri kalıyordu?

günde "2 dakıka"
Mutluluk, yeni bir arabanın kokusu. Korkudan arınma. Yol kenarında gördüğün, sana ‘iyi’ olduğunu söyleyen bir billboard.” Donald F. Draper
Kullanıcı avatarı
burak86
 
Mesajlar: 47
Yaş: 37
Kayıt: 08 Ara 2018, 13:12

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj burak86 » 13 Ara 2018, 11:21

smhhhh yazdı:internetten başvurduktan sonra gidip bir de oradan başvurunuzu onaylayın. ben öyle yaptım. belgeleri verin. 3 saniye sürüyor zaten.

Ayrıyetten oraya gidip başvuru onaylamaya artık gerek yok arkadaşlar.Hakem heyetine ilk defa başvurmuyorum.
Mutluluk, yeni bir arabanın kokusu. Korkudan arınma. Yol kenarında gördüğün, sana ‘iyi’ olduğunu söyleyen bir billboard.” Donald F. Draper
Kullanıcı avatarı
burak86
 
Mesajlar: 47
Yaş: 37
Kayıt: 08 Ara 2018, 13:12

Re: Aydın Saat Servis Sorunu

Mesaj Eterna » 15 Ara 2018, 10:44

Hakkınızı aramak ile en doğrusunu yapmışsınız. Ama yazılarınızda " Benim 16 adet saatim var.Teknik servis işleriyle çok haşır neşir oluyorum" demişsiniz. Üstad "bakım" hariç bu kadar servis ile haşır neşir oluyorsanız acaba marka seçimlerinizde mi bir problem var yoksa şans olayı mı?

Benimde 300- 500 adet saatim olmuştur seneler içerisinde. Ama sizin dediğiniz gibi teknik servis ile haşır neşir olmadım hiç.

Umarım bir an önce sonuçlanır ve paranızı geri alırsınız. İş günü nedir bilmeyen birde ahkam kesen kişiler ile muhatap olmamak, yasal yolları takip etmek gayet mantıklı.

Para iadesi olursa 1,3 sene önce ödediğiniz tutarı geri alacaksınız değil mi? Şimdi o paraya saati alamazsınız. Sıfır saat isteyip satsanız daha mantıklı mı olurdu acaba?
Kullanıcı avatarı
Eterna
 
Mesajlar: 1503
Yaş: 49
Kayıt: 28 May 2010, 13:44
Konum: İstanbul

ÖncekiSonraki

Dön TSF Genel Saat Sohbeti - General Watch Discussion

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 65 misafir

   
   
TSF Partner Brands & Medias
Ancon
Arnold & Son
Ateliers deMonaco
Audemars Piguet
Badollet Geneve
Bell & Ross
Breitling
Chopard
Concord
Gucci
Hautlence
Hublot
Linde Werdelin
Maîtres du Temps
Manufacture Royale
Oris
Parmigiani Fleurier
Snyper Geneve
Steinhart
Watchonista
                                          

     Facebook  Twitter  Instagram  Youtube  RSS Portal    |    Gallery    |    Blog    |     Advertise / Reklam / Contact      
 

All brand names and trademarks are the property of their respective owners