Benim sipariş "black friday" dönemiydi dolayısıyla tamamen internet siparişi olarak işlem gördü. Bahsettiğiniz şekilde mağazaya sipariş gibi bir opsiyon olmadı hatta bu yönde hiçbir şey de görmedim.
Sorunlar özetle:
1) Stokta var diye satış yapılıp stokta sipariş edilen saatin olmaması.
2) Stokta yokmuş tedarik edeceğiz gelince kontrol edip saatte "sorun"yoksa kargo edeceğiz denmesi.!
3) Buna rağmen ellerinde olmayan bir saat için kredi kartımdan tahsilat yapılması ( ön sipariş vermedim neticede)
4) Saat geldi sorun yoksa bugün kargoda denilip 2 gün sonra gelen saatin benim israrlı takibimle bozuk olduğunun bildirilmesi ve kargo edilmemesi ama sistemde kargo edilmiş gibi görünmesi.
5) Siparişi iptal ediyorum dememle birlikte saatin birkaç saat içinde tedarik edildiğinin bildirilerek kargo edilmesi.
Hers safhasında operasyonel ve bilgisel hatalarla dolu olan bir süreç oldu. Olumlu sonuçlanması (şimdilik) gelecek işlemler için malesef olumlu bir referans oluşturmadı benim açımdan. En çokta "tedarik edip usta kontolünden sonra kargo edeceğiz" denmesine (2 kez üst üste); takıldım ki oldukça şüphe doğurabilecek bir söylemdir malumunuz..