eraslani yazdı:Esasında görüş olarak çok yakınız stingray hocam,Benim ki sektör analizi gibi bir şeydi..
Geçenlerde,zannedersem abd de yapılmış bir araştırmayı okudum.
Yeni neslin tüketim tercihleriyle ilgili..
Bizlerin de dahil olduğu kuşaklar için önemli olan 'sahip olmak' iken yeni nesiller için öncelik 'deneyim' miş.
Bir-çok şeyin sanali bize saçma gelirken onlar için makbul olabiliyor.
Bu ilerisi için tüm pazarlama şekillerini değiştirecektir.. mesela biraz önce bir reklam seyrettim..Vestel..aylik abone olun ,her 2 senede 1 tv nizi değiştirelim diyorlar..Sahip olmak yok..bir nevi kiralama..
Nerden nereye getirdim yaw,Kusura bakmayın:champ:
SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok şükür ki gençler yokluk bilmiyor. Dolayısıyla sahip olma, saklama, arşivleme gibi bir düşünceleri yok. Modernleşme hayatın dikey mimarisi, kişi başına düşen metrekare miktarının az olması, herşeyin internette 1 tıkla bulunması basılı materyallerden uzaklaştırıyor.
Öte yandan mekanik saat aşıklarını iflah olmaz romantikler olarak düşünüyorum. Yapması gereken tek şeyi bile "kabul edilebilir" hata payı içinde yapan, anlamayan biri için güzel bile olmayan ve kabul etmek lazım ki çoğu zaman gürültülü makineleri kolumuzda taşıyoruz.
Aslında bu romantizm saat dergilerinin neden az olduğu sorusunu doğuruyor ama...
Her ne kadar sektör dışından olsam da fikirlerimi paylaşmak istedim.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Alınca ya da satınca pişman olmadığım bir saat olmadı.