Stingray yazd覺:Amerikalinin algisi ve tuketim aliskanliklari avrupalidan cok farkli tabi,bu listeye Turkiyeden girebilecek tek marka THY olabilirmis ama British,Emirates,Air France demek hala daha guvenilir ve marka degeri yuksek gozukuyor,onca reklam kampanyasi ve hollywood starlarina ragmen,bir imaj insa etmek ve zihinlere yerlestirmek tabiki uzun yillar surecek calismalar gerektiriyo,reklamci arkadaslarimiz mutlaka daha iyi bilirler...bu listede New Balance,Converse,Timberland,Motorola gibi markalar bile yok,o sekilde degerlendirmek lazim...
襤tibar ve sayg覺nl覺k sizin de dediiniz gibi reklamla kazan覺lm覺yor maalesef. Euroleague, Barcelona, Manu gibi ses getiren sponsorluk anlamalar覺na ramen THY'nin bu listeye girememesi de bunu doruluyor. Reklam ile belli bir noktaya kadar t羹ketici alg覺s覺 oluturulur, ancak itibar ve sayg覺nl覺k, dorudan t羹ketici deneyimleri ile oluur. Na癟izane g繹r羹羹m bu y繹nde. O nedenledir ki marka itibar覺 s覺ralamas覺nda ilk y羹ze bir tane dahi markam覺z覺 sokamad覺覺m覺z bir ekonominin d羹nya ekonomileri ile yar覺mas覺 imkans覺zd覺r. Dier yandan sadece marka alg覺s覺 deil, elbette 羹lke alg覺s覺 da 癟ok 繹nemlidir. D羹nya 癟ap覺nda h覺zla sayg覺nl覺k erozyonuna urayan 羹lkemizin yaratt覺覺 markalar覺n da sayg覺nl覺k yitirmesi ka癟覺n覺lmazd覺r.
Tapatalk kullanarak iPhone arac覺l覺覺yla g繹nderildi